• ברוכים הבאים לאתר שלנו....מוזמנים לפנות לווצאפ דרך האייקון בצד ימין למטה או לטלפון 054-8003304....
פילאטיס נשים בהריון
פילאטיס נשים בהריון

פילאטיס נשים בהריון

הריון הוא מצב מיוחד של הגוף, אך אינו מחלה. מי שהתאמנה לפני ההריון יכולה להמשיך ולהתאמן גם במהלכו תוך התאמות שנעשות לפי התקדמות ההריון.

אפשר להתחיל להתאמן בתחילת ההריון ולהמשיך במהלך ההריון, אך לא מומלץ להתחיל להתאמן בחודשים מתקדמים.
כל המדריכים עברו הכשרה מיוחדת לכך ויוכלו להוביל בבטחה את כל שלבי ההריון.
תרגול פילאטיס במהלך ההריון עוזר לשמור על עלייה מתונה במשקל הגוף תוך שמירה על חוזק הגוף ושריריו, משפר משמעותית את התחושה הפיזית והנפשית, מסייע ליציבות נכונה, מחזק את שרירי הבטן והגב, משפר את פעילות המעיים ומונע נפיחויות בגפיים וכמובן, מכין את הגוף ללידה קלה.

לאחר הלידה, ניתן לחזור לפעילות לאחר כ-4-6 שבועות אחרי לידה רגילה ו-12 שבועות לאחר לידה בניתוח קיסרי עם אישור מהרופא המטפל.
האימונים יתחילו במתינות תוך כדי דגש על קרקעית האגן ובהדרגה נתחיל לחזק את הגוף על מנת להחזיר את הגוף למצב שבו היה לפני הלידה ואפילו טוב ממנו.