• ברוכים הבאים לאתר שלנו....מוזמנים לפנות לווצאפ דרך האייקון בצד ימין למטה או לטלפון 054-8003304....
פילאטיס גיל הזהב
פילאטיס גיל הזהב

פילאטיס גיל הזהב

פילאטיס הנה שיטת אימון אידאלית עבור האוכלוסייה המבוגרת מאחר והיא לוקחת בחשבון את השינויים בגוף המתרחשים עם הגיל.
לאוכלוסיה המתבגרת יש צרכים ייחודיים. באמצעות המכשור המיוחד, הידע, המקצועיות והניסיון הרב, המתאמנים מקבלים אימון מותאם
המתאמנים הקבועים מדווחים על תחושה טובה ורעננה, יכולת תנועה טובה יותר, שיפור בשיווי משקל, יציבות טובה יותר, שיפור יכולת קוגניטיבית והקלה בכאבים.
בניית רקמת שריר ושיפור גמישות אפשרית בכל גיל. שגרת אימונים קבועה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמירה על מסת שריר, הגנה מפני פציעות ואף משפרת את תהליך חילוף החומרים בגוף.
שיטת האימון פילאטיס היא פעילות גופנית "חכמה" שמשלבת קורדינציה, מוטוריקה, חשיבה, ריכוז ודיוק ובכך מאטה את תהליך ההזדקנות במוח.

יתרונות הפילאטיס עבור האוכלוסייה המבוגרת-

  • חיזוק שרירי הליבה משפר יציבה ויציבות ומונע נפילות
  • דפוס הנשימה בפילאטיס משפר את חמצון התאים בגוף
  • שיפור בשיווי משקל וקואורדינציה
  • חיזוק השרירים והגמשתם מאפשר להמשיך ולבצע פעולות שגרתיות יום יומיות